Pasażerowie korzystający z usług PKP Intercity skarżą się na brak możliwości zakupu biletu w formie online na połączenia międzynarodowe. Wprowadzenie takiego rozwiązania byłoby bardzo wygodne dla pasażerów, a także pożądane ze względu na trwającą od ponad roku pandemię koronawirusa. Warto nadmienić, że pasażerowie, którzy swoją podróż rozpoczynają za granicą i przyjeżdżają do Polski, mogą bilety na podróż zakupić on-line, natomiast pasażerowie, którzy rozpoczynają w naszym kraju i wyjeżdżają za granicę na urlop czy w celach biznesowych – takiej możliwości nie mają.

Napisałam do Prezesa PKP Intercity z następującymi pytaniami:

  1. Dlaczego PKP Intercity nie wprowadziło dotąd możliwości zakupu biletu na połączenia międzynarodowe w formie online?
  2. Czy PKP Intercity planuje wprowadzić taką możliwość? Jeśli tak – kiedy? Jeśli nie – z jakich powodów?
Skip to content