Niedawno informowałam o sprawie przesyłek poleconych wrzucanych do skrzynek na listy bez pokwitowania odbioru. Dostałam właśnie informację, że Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta zdecydował o zajęciu się tym tematem.

W piśmie, które otrzymałam UOKiK argumentuje, że o ile na stronie internetowej Poczty Polskiej znajdują się informacje na temat zmiany w sposobie świadczenia usług dotyczącej przesyłek poleconych, o tyle już na podstronie o tych przesyłkach informacji brak. Będzie też wyjaśniana kwestia informowania klientów Poczty w momencie wykupywania usługi.

Do Poczty Polskiej wkrótce trafi pismo z wystąpieniem z zakresu ochrony konkurencji i konsumenta, a Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej otrzyma pismo z prośbą o zajęcie stanowiska.

Bardzo cieszę się, że moja interwencja spotkała się z pozytywnym odbiorem i mam nadzieję, że dzięki temu zostaną wprowadzone zmiany korzystne dla korzystających z usług Poczty Polskiej.

Skip to content